Інформація про відділ канцелярії
Канцелярія є інформаційним та контролюючим структурним підрозділом академії.
Основним завданням канцелярії є встановлення єдиного порядку роботи з документами в академії, організовувати та контролювати ведення діловодства в усіх структурних підрозділах академії.
Канцелярія здійснює:
- Прийом різних документальних матеріалів від організацій, служб, підрозділів, громадян та співробітників академії, наказів, розпоряджень та доручень ректора та проректорів академії. Проводить їх реєстрацію, облік, контролює правильність оформлення та передає у відповідні структурні підрозділи на виконання.
• Контроль за строками виконання документів, що містять питання, які потребують вирішення у визначений термін. - Відправку вихідної кореспонденції академії.
електронна пошта: maem.academy.edu@gmail.com
адреса: Харківське шосе,121, м. Київ, 02091
Розпорядок роботи:
понеділок-четвер: з 9:00 год. до 18:00 год.;
п’ятниця: з 9:00 год. до 17:00 год.;
обідня перерва – з 13:00 год. до 14:00 год.;