121, Харківське шосе

Київ, Україна.

Написати листа:

rector@maem.edu.ua

Робочий час

Пн-Чт: 9.00 до 18.00
Пт: 9.00 до 17.00
–         відповідальні секретарі оргкомітетів конференцій;
–         відповідальні особи з числа висококваліфікованих співробітників кафедр, що призначаються розпорядженням завідувача кафедри.
Вищезазначені особи визначають унікальність кожної представленої роботи та надають висновки у роздрукованому вигляді для подальшого розгляду на засіданнях кафедр, експертних комісій, оргкомітетів конференцій. Розгляду передує аналіз результатів перевірки унікальності роботи експертами в відповідної галузі знань, які призначаються відповідальними особами зазначеними у п. 3.1 Положення згідно наказу ректора Академії.
3.1.1.    Перевірку на академічний плагіат навчальної роботи здобувачів вищої освіти здійснює безпосередньо викладач або керівник дисертаційної роботи на етапі загальної перевірки роботи. Вищезазначені особи при виявлені факту академічного плагіату надають мотивовані висновки для розгляду роботи на засіданні кафедри.
3.2.          Остаточне рішення щодо наявності у роботі ідей та наукових результатів, які отримані іншими авторами, та (або) відтворення опублікованих текстів інших авторів без відповідного посилання за мотивованими висновками у відповідності до пп. 3.2.2, 3.2.3 приймається кафедрами, експертними комісіями, оргкомітетами конференцій на своїх засіданнях. При прийнятті рішення враховується специфіка роботи, що перевіряється на наявність академічного плагіату (галузь знань (спеціальність), вид роботи (стаття, дисертація, кваліфікаційна робота, навчальна робота тощо) та її унікальність.
3.3.          Результати перевірки на академічний плагіат оформлюються протоколом (засідання кафедри, оргкомітету конференції) у вигляді рішення щодо дозволу до опублікування матеріалів, допуску до захисту, відправку матеріалів на доопрацювання (або про видачу іншого варіанта завдання) або відхилення без права подальшого розгляду.
3.4.          У разі незгоди з результатами перевірки автор роботи, що перевірялася, має право на апеляцію.
3.4.1.    Апеляція подається особисто автором роботи на ім’я ректора у триденний термін після оголошення результатів перевірки.
3.4.2.    У разі надходження апеляції, за наказом (дорученням) ректора створюється комісія для розгляду апеляції.
3.5.          Комісія по фактах академічного плагіату також може створюватися за наказом (дорученням) ректора як з ініціативи співробітників Академії, так і за заявами сторонніх осіб, а також дорученнями Міністерства освіти і науки України, МОЗ України та інших відповідних державних установ.
3.6.          Персональний склад членів комісій у відповідності до пп. 3.5. 3.6 формується з досвідчених та авторитетних наукових та науково-педагогічних працівників Академії.
До складу комісії можуть включатися, за їх згодою, інші особи, які не є співробітниками Академії. При розгляді апеляцій на результати перевірки розглянутих робіт здобувачів вищої освіти до складу комісії може залучатися представник органу студентського самоврядування.
3.7.          Апеляція розглядається апеляційною комісією у тижневий термін з наступного дня після виходу наказу (доручення) ректора про створення апеляційної комісії, якщо інший термін не зазначено в наказі (дорученні). Висновки апеляційної комісії оформлюються відповідним протоколом.
4.                 Попередження академічного плагіату
Попередження плагіату в академічному середовищі Академії здійснюють організаційно-методичні та наукові підрозділи ЗВО проведенням комплексу профілактичних заходів, які полягають в:
–         Інформуванні науково-педагогічного складу та здобувачів вищої освіти, викладачів та науковців про необхідність дотримання правил академічної етики та підвищення відповідальності за недотримання норм цитування шляхом підписання Декларації (додаток №1 та додаток №2) про дотримання академічної доброчесності.
–         розповсюдженні методичних матеріалів з уніфікованим визначенням вимог щодо належного оформлення посилань на використані у письмових роботах матеріали;
–         організації бібліотекою заходів з популяризації основ інформаційної культури;
–         запровадженні в рамках відповідних дисциплін вивчення вимог коректного використання інформації з інших джерел та правил опису джерел та оформлення цитувань;
–         формуванні завдань для наукових робіт з використанням наукових інновацій, що сприяють розвитку наукового підходу здобувачів вищої освіти до їх виконання в галузі охорони здоров’я.
–         щорічному проведенні для здобувачів вищої освіти та аспірантів заходів з питань наукової етики та недопущення академічного плагіату;
–         ознайомленні здобувачів вищої освіти й співробітників з цим Положенням.
5.      Програмно-технічні засоби для перевірки унікальності наукових, навчально-методичних та навчальних робіт
Програмно-технічні засоби (далі – програми) перевірки наукових, навчально-методичних, та навчальних робіт є інструментом для виявлення запозичень.
Transition Eng / Ukr